torsdag 21 oktober 2010

ang. the stummydance

Känner att jag borde förklara vad "The stummydance" är för er stackars själar som inte invigits i detta fantastiska fenomen. En "Stummy" är såklart ett ord där orden "tummy" och "stomach" möts för att bilda ett mer överlägset ord som helt enkelt betyder mage. "The stummydance" föddes en sommardag när vi hjälpte Emma och Tomas att flytta, jag bestämde mig för att lätta upp stämningen genom att dra upp tröjan lite, nypa tag i min mage och framföra en liten dans som i stort sett går ut på att du svänger på höfterna och upprepar orden "Do the stummydance!".

En omedelbar succé.





/ Sara

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahaha! "Omedelbar succé" hehe :P

    Se till att njuta av er resa, jag kommer följa bloggen slaviskt =) Åh micke, du får fan se till å uppdatera lite blogg du med ;)

    Ta hand om varandra!
    Pussilago <3

    SvaraRadera